دایرکت ادمینعمومیکنترل پنل ها

دایرکت ادمین / DirectAdmin چیست ؟ مزایا و معایب استفاده از آن چیست

کنترل پنل هاست دایرکت ادمین

در جستجوی یک کنترل پنل ارزان و با سرعت و پایداری بالا؟ آیا به دنبال یک رابط کاربری ساده و امکانات پیکربندی دستی هستید؟ اگر چنین است، ممکن است دایرکت ادمین (direct admin) گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. این کنترل پنل ارزان‌ترین گزینه برای میزبانی وب است و باعث می‌شود که مدیریت سرور برای کاربران تازه‌کار آسان‌تر شود. اما به همراه مزایا، باید به معایب استفاده از این کنترل پنل نیز توجه کرد.

کنترل پنل دایرکت ادمین

دایرکت ادمین چیست؟

DirectAdmin یک کنترل پنل میزبانی وب مدرن و قوی است که می توان از آن برای مدیریت هاست اشتراکی یا سرور اختصاصی خود استفاده کرد. دایرکت ادمین یک ابزار عالی با سرعت بالا می باشد.

این کنترل پنل دارای ویژگی‌های زیادی است که آن را به یک راه حل عالی برای انواع محیط های هاست، از هاست مشترک گرفته تا سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی تبدیل می کند.

این نرم افزار به شما امکان دسترسی تمام چیزهایی که انتظار دارید را با تمام ویژگی ها را به شما را می دهد. ویژگی هایی مانند phpMyAdmin، MySQL، SSL ، پیکربندی وب سرور، SSH و پیکربندی سرور ایمیل به راحتی در دسترس هستند.

موارد مذکور در بالا به شما کنترل کاملی روی سرور شما را می دهد. این ساده، خود به خود و آسان برای استفاده برای مدیران و کاربران است. کنترل پنل هاست DirectAdmin یکی از بهترین ها در بین رقبای خود محسوب می شود.

۱. بررسی هزینه‌های دایرکت ادمین

در این قسمت مقاله، ما قصد داریم به بررسی هزینه‌های دایرکت ادمین بپردازیم. این هزینه‌ها شامل هزینه‌های مستقیمی است که توسط یک یا چند نهاد برای یک پروژه خاص هزینه‌شده‌و به‌طور جداگانه قابل شناسایی و تخصیص داده می‌شود.

یک نکته مهم این است که هزینه‌های مدیریت گرنت و هزینه‌های مشاوره‌ای نباید به‌طور مستقیم به یک پروژه PA شارژ شود. این بدان معنی است که این هزینه‌ها باید به‌طور منطقی و قانونی به PW مربوط باشند و به صورت صحیح و منطقی مستند شوند تا برای بازپرداخت واجد شرایط باشند.

در مورد هزینه‌های اداری نیز، باید به‌طور منطقی و قانونی مستند شوند تا برای بازپرداخت واجد شرایط باشند. اطلاعات کافی برای تعیین اهلیت و منطقی بودن هزینه‌های مدیریت گرنت و مشاوره‌ای که قبلا تایید‌شده‌بودند، مورد بررسی قرار گیرد.

what is directadmin control panel

۲. امکانات سرعتی کنترل پنل Direct Admin

امکانات سرعتی کنترل پنل Direct Admin ابزاری قدرتمند است که امکانات سطوح دسترسی متفاوتی را ارائه می‌دهد. این شامل سطوح مدیریت، نماینده فروش و کاربر است که به مدیران اجازه می‌دهد تا اکانت‌های رزرو‌شده‌و اکانت‌های اضافی را به سرعت ایجاد یا تغییر دهند.

۳. راهنمای استفاده از دایرکت ادمین

دایرکت ادمین یکی از کنترل پنل‌های محبوب برای مدیریت وب‌سایت‌هاست. استفاده از این کنترل پنل دارای مزایای زیادی است که می‌تواند برای کاربران مفید باشد.

مزایا:

  • هزینه کمتر نسبت به cPanel
  • نیاز کمتر به سخت افزار
  • امکانات مدیریت کاربران و نمایندگان
  • امکانات امنیتی از جمله ModSecurity و SpamAssassin
  • اینتگریشن با نرم افزارهای مختلف از جمله MySQL و Apache

با استفاده از direct admin، کاربران قادر خواهند‌بود تا به‌راحتی وب‌سایت‌های خود را مدیریت کرده و از امکانات امنیتی مختلفی که این کنترل پنل ارائه می‌دهد بهره‌مند شوند. این امکانات می‌توانند به کاربران کمک کنند تا از حملات امنیتی مختلف محافظت کرده و از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کنند.

همچنین، این کنترل پنل اینتگریشن خوبی با نرم افزارهای مختلف دارد که می‌تواند به کاربران کمک کند تا به‌راحتی از امکانات دیگری مانند بانک اطلاعاتی MySQL و سرور Apache استفاده کنند و وب‌سایت‌های خود را به‌خوبی مدیریت کنند.

هاست دایرکت ادمین

ساده و استفاده آسان

وقتی هاست ها و سایت های زیادی را مدیریت می کنید، داشتن یک کنترل پنل ساده برای استفاده بسیار مهم است.

دایرکت ادمین کنترل پنل کاملی است زیرا استفاده از آن آسان است و یک رابط تمیز و کارآمد را ارائه می دهد که هم کاربران مبتدی و هم کاربران حرفه ای را در خود جای می دهد. 

رابط کاربری را می توانید مطابق با خواسته خود سفارسی سازی کنید تا متناسب با نیازهای شما باشد. همچنین به شما انعطاف زیادی می دهد و گزینه هایی را برای کاربران در تمام سطوح فراهم می کند.

۴. مقایسه تعداد کاربران: cPanel vs دایرکت ادمین

تعداد کاربران

در مقایسه تعداد کاربران استفاده‌کننده از DirectAdmin و cPanel، تفاوت‌های مهمی وجود دارد. این تفاوت‌ها می‌تواند تاثیر زیادی بر انتخاب کنترل پنل مناسب برای شما داشته باشد.

  • DirectAdmin به عنوان یک کنترل پنل کم حجم و سبک شناخته می‌شود که به راحتی بر روی سرورهای با منابع محدود اجرا می‌شود. این باعث می‌شود که تعداد کاربران استفاده‌کننده از آن نسبت به cPanel کمتر باشد.
  • از سوی دیگر، cPanel به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین کنترل پنل‌ها در دنیای وب شناخته می‌شود و به همین دلیل تعداد کاربران آن بسیار بیشتر از DirectAdmin است.

به هر حال، تعداد کاربران تنها یکی از عواملی است که باید در نظر گرفته شود و تصمیم نهایی باید بر اساس نیازهای خاص و منابع موجود اتخاذ شود.

نسخه آزمایشی دایرکت ادمین بدون لایسنس

شرکت مربوط به کنترل پنل دایرکت ادمین برای اینکه کاربران انها بتوانند قبل از خرید لایسنس مربوط به آن شرکت نسخه آزمایشی دایرکت ادمین مشاهده کنند و حتی پنل و گزینه ها را مشاهده کنند سه کنترل پنل با محدودیتهای متفاوت در اختیار مشتری یا کاربران خود قرار داده است تا به صورت آزمایشی و جهت تست و مشاهده گزینه ها و عملکرد آن ها را بررسی کنند

login: demouser
password: demo

login: demoreseller
password: demo

login: demoadmin
password: demo

نسخه آزمایشی دایرکت ادمین

در صورتی که از شما نام کاربری و پسوردی درخواست شد می توانید مطابق با درخواست خود نام کاربری هایی که در فوق وارد شده است را وارد کنید تا بتوانید از آخرین ورژن کنترل پنلی که مدنظرتان است استفاده کنید.

نتیجه گیری

در نهایت، می‌توان گفت که دایرکت ادمین یک کنترل پنل محبوب و قدرتمند برای مدیریت وب‌سایت‌هاست.کنترل پنل direct admin قابلیت ارائه امکانات سرعتی و مدیریت متنوع را داراست و اینتگریشن خوبی با نرم افزارهای مختلف دارد. با این حال، تعداد کاربران آن در مقایسه با cPanel کمتر است و هزینه‌های اداری نیز باید به‌طور منطقی و قانونی مستند شوند. بنابراین، در انتخاب بین دایرکت ادمین و cPanel باید از مزایا و معایب هر کدام آگاه باشیم تا تصمیم مناسبی برای مدیریت وب‌سایت‌هاست خود بگیریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا